Jak wykorzystać infokioski, aby zaoszczędzić w punktach informacyjnych?

infokioski - jak wykorzystać

Intensywne tempo życia, pośpiech i natłok obowiązków wymuszają wdrażanie nowoczesnych technologii, które umożliwiają szybki i bezproblemowy dostęp do informacji. Tradycyjne punkty obsługi informacyjnej wypierane są stopniowo przez samoobsługowe kioski multimedialne, które są idealnym rozwiązaniem dla szerokiego grona instytucji różnego rodzaju. Jak wykorzystać infokioski, aby zaoszczędzić w punktach informacyjnych?

Infokiosk – czym jest?

Żyjąc w pośpiechu, oczekujemy skutecznego dostępu do wiedzy, która niezbędna jest w codziennej rzeczywistości. Wraz z rozwojem multimedialnej techniki standardowe rozwiązania komunikacyjne powoli ustępują miejsca konkurencyjnym systemom opartym na nowoczesnych technologiach.

Multimedialny kiosk to interaktywny punkt, dzięki któremu zyskujemy błyskawiczne dojście do pożądanej, w określonym miejscu i czasie, informacji. Infokiosk to alternatywa dla punktów informacyjnych (o czym doczytasz na stronie ich producenta Mera-Systemy), do których przez lata przywykliśmy w przestrzeni publicznej. Kiosk interaktywny stwarza szansę na komfortowe, szybkie i samodzielne pozyskanie potrzebnych danych, bez nużącego oczekiwania w długich kolejkach. To doskonałe rozwiązanie, które można wykorzystać zarówno w urzędach, przestrzeniach biurowych, miejscach komercyjno-usługowych, jak i na uczelniach wyższych, dworcach lub w szeroko pojętej turystyce.

Jak wykorzystać infokioski, aby zaoszczędzić w punktach informacyjnych?

Infokioski są ekonomicznym remedium na brak możliwości zatrudniania kolejnych pracowników w punktach obsługi klienta, w miejscach, gdzie tradycyjny przekaz informacji ma charakter wyłącznie sezonowy. Multimedialne kioski wykorzystywane w punktach obsługi turystycznej, na dworcach, w lotniczych terminalach umożliwiają szybki dostęp do pożądanej informacji turystycznej, planowanej trasy wycieczki, rozkładu połączeń autobusowych, kolejowych, czy lotniczych.

Infokioski w urzędach, punktach obsługi medycznej optymalizują procesy ewidencji i rejestracji, skracają zacznie czas oczekiwania w kolejce. Montaż interaktywnych kiosków w punktach handlowych znacznie obniża koszty prowadzonej działalności. To nie tylko brak konieczności zatrudniania kolejnych pracowników. Cyfrowa reklama, pełna dostępność w jednym miejscu do całej gamy produktów, które są opisane w atrakcyjnej formie, budują w klientach świadomość marki i zachęcają do zakupów.

Dlaczego warto inwestować w infokioski?

W odniesieniu do tradycyjnych metod pozyskiwania wiedzy infokioski to znaczna oszczędność czasu i pakiet informacji podany w atrakcyjnej, przejrzystej i przystępnej formie. Punkty multimedialne tego rodzaju pozwalają na prezentację spersonalizowanej oferty, wskazanie konkretnych informacji, których w danym momencie oczekuje użytkownik.

Oryginalne rozwiązania audiowizualne infokiosków, wysoka rozdzielczość, minimalistyczny design oraz parametry techniczne umożliwiające korzystanie z tego rodzaju urządzeń osobom z niepełnosprawnościami podnoszą renomę miejsca, w którym są ustawione. Ranga i prestiż bezpośrednio przekładają się na generowane zyski z prowadzonej działalności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *